برند دستگاه سوهان ناخن ماراتن اسکورت

همه چیز درباره خرید یک دستگاه سوهان برقی ناخن خوب

 

سوهان برقی ناخن ماراتون یکی از سوهان برقی های درجه یک و معروف و از برندی خوش ساخت و مشهور و خوشنام در بازار لوازم آرایشی است که در ارائه خدمات زیبایی ناخن و کاشت، یار و یاور متخصصان ناخن است. این دستگاه سوهان برقی ناخن با امکاناتی که به کاربر می دهد، دریچه وسیعی از انواع خدمات ناخن را به روی او باز می کند. وجود سر سوهان های متنوع و دسته ها در مدل های مختلف در یک دستگاه سوهان برقی ناخن به خوبی بیانگر توجه سازنده آن به کاربرد حرفه ای این دستگاه در زندگی شغلی شما خواهد بود.

سوهان برقی ناخن برند ماراتون

سوهان برقی ناخن برند ماراتون وسیله ای است که برای نگهداری از ناخن ها و حفظ زیبایی آنها به کار می رود. سوهان برقی ناخن ماراتون برای کاشت ناخن ها و صاف و یکسان کردن سطح ناخن در خدمات خاص ناخن استفاده می شود. در واقع اگر کار خدمات ناخن و کاشت انجام می دهید حتما می دانید که ضروری ترین دستگاه در این کار سوهان برقی ناخن است چون سطح ناخن را به خوبی صاف و هموار می کند و آماده می کند تا کارهای دیگر بر بستر ناخن به خوبی و دقیق انجام گیرد. در حالی که صفر تا صد کار ناخن به دستگاه سوهان برقی ناخن بستگی دارد، چطور می توان از کنار آن به صورت سرسری رد شد؟ در تهیه سوهان برقی ناخن باید دقت لازم را به خرج دهید تا متحمل هزینه های گزاف نشوید. با یک دستگاه سوهان برقی ناخن عالی و با دوام و خرید آن، تا سال های سال می توانید از آن استفاده کنید.

تصویر ۱

برند دستگاه سوهان ناخن ماراتن اسکورت

آیا نام ماراتون اسکورت برای شما هم آشنا است؟ تعجبی هم ندارد. این سوهان برقی ناخن ماراتون متعلق به یک شرکت بزرگ، پر آوازه و موفق متعلق به کره جنوبی است که SAEYANG نام دارد. این برند آشنا و مشهور تجربه خوبی در زمینه دستگاه های زیبایی و کاشت ناخن دارد. در کل در این زمینه شرکت های کره جنوبی دارای تجربه های خوبی هستند که باعث شده برند آنها بر سر زبان ها بیفتد و بهترین برندهای سوهان برقی ناخن مثل سوهان برقی ناخن ماراتون متعلق به این کشور باشند.

تصویر ۲

ویژگی های سوهان برقی ماراتون

دستگاه سوهان برقی ناخن ماراتون مختص افراد آشنا  به طرز کار آن و اشخاص با مهارت است. سوهان برقی ناخن ماراتون سیستم ساده ای دارد و هر کسی می تواند با دیدن دوره کوتاهی طرز کار با آن را به خوبی فرا بگیرد و از آن به صورت حرفه ای استفاده کند. اگر شما هم در آرایشگاه یا سالن های زیبایی مشغول به کار هستید و یا تخصص کاشت ناخن دارید بهتر است با سوهان برقی ناخن ماراتون آشنا شوید. سوهان برقی ناخن ماراتون دارای پدال است که این مشخصه باعث افزایش سرعت شما حین کار و همچنین افزایش تمرکز شما می شود. چرا که تنظیم سرعت با پا و پدال به شما قدرت بیشتری برای کنترل درست دستگاه سوهان برقی ناخن ماراتون می دهد. نوع پدال سوهان برقی ناخن ماراتون گازی است به این معنی که سرعت گردش را می توانید با پدال کنترل کرد و تنظیم نمایید. همچنین این دستگاه چپ گرد و راست گرد دارد و یک وسیله آرایشی زیبایی سبک و حرفه ای است.

تصویر ۳

مشخصات دستگاه سوهان برقی ناخن

آیا می دانستید سر سوهان برقی قابل تعویض و در آمدن است؟ دستگاه سوهان برقی ناخن ماراتون بسته به مدل، سر سوهان های متعددی دارد که می تواند به خوبی به شما امکان کارهای مختلف روی ناخن را بدهد. سر سوهان های معروف آن عبارت اند از : سر سوهان کوچک، سر سوهان متوسط، سر سوهان بزرگ، سر سوهان مخروطی، سر سوهان گرد، سر سوهان شنی، سر سوهان بک فایل، سر سوهان فرانسوی الماسی، سر سوهان حبابی، سر سوهان مخروطی باریک، سر سوهان فوتبال، سر سوهان پاک کننده زیر ناخن و بافر ناخن. سوهان برقی ناخن ماراتون دارای قطع کن خودکار است تا از آسیب ناگهانی و ناخواسته به سطح ناخن و بافت های اطراف آن جلوگیری کند. از این لحاظ بهترین سوهان ناخن به حساب می آید چون ایمنی بالایی دارد. سوهان برقی ناخن ماراتون بسته به مدل آن می تواند تا ۳۰٫۰۰۰ دور در دقیقه کار کند.

تصویر ۴

خرید سوهان برقی ناخن

برای خرید سوهان برقی ماراتون جای نگرانی نیست. امروزه فروشگاه های زیادی هستند که دستی در کار فروش سوهان برقی ناخن دارند. فروشگاه های لوازم برقی و لوازم زیبایی و مراقبتی از جمله این فروشگاه ها هستند. قیمت سوهان برقی ماراتون بسته به مدلی که خریداری می کنید متفاوت است. قیمت سوهان برقی ناخن ماراتون از حدود ۲۰۰٫۰۰۰ تومان شروع می شود و تا حدود ۸۰۰٫۰۰۰ تومان ادامه پیدا می کند. در خرید دستگاه سوهان برقی به این مسئله دقت کنید که دور موتور آن در دقیقه حداقل ۲۰۰۰ باشد. دسته سوهان برقی خوب در کار کاشت ناخن و خدمات آن بسیار مهم است. این دسته ها خود به دو مدل لابراتواری و آرایشی تقسیم می شوند که نوع آرایشی آن به جهت این که سبک تر است مناسب کارهای ظریف و هنری بر روی سطح ناخن است. به طور کل و عموما ( نه همیشه) هر قدر دور موتور سوهان برقی ناخن ماراتون بیشتر باشد دسته آن سنگین تر می شود. بعضی مدل های سوهان برقی ناخن ماراتون دارای ۲ دسته هستند که امکان کارهای بیشتری را برای شما فراهم می کنند. شما می توانید با مراجعه به سایت ها یا فروشگاه های معتبر اینترنتی فروش سوهان برقی ناخن ماراتون مدل های مختلف ارائه شده به بازار را ببینید، قیمت سوهان برقی ناخن در مدل های مختلف را مشاهده کنید و متناسب نیاز و بودجه ای که می خواهید برای این کار در نظر بگیرید، خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *