قیمت سوهان ناخن برقی استرانگ

درباره ی سوهان برقی استرانگ بیشتر بدانیم.

 

سوهان برقی وسیله ای است که برای بسیاری از ناخن کاران در سراسر دنیا کاربرد بسیار زیادی دارد. سوهان برقی استرانگ نیز که تولید شده در کشور کره جنوبی است، یکی از معروفترین و بهترین مارک سوهان برقی ناخن استرانگ ارائه شده در ایران است. این وسیله در مدل های مختلفی مانند سوهان برقی استرانگ ۲۰۴، سوهان برقی استرانگ ۲۰۷ و سوهان برقی استرانگ ۲۱۰ ارائه می شود و برای شما قابل تهیه است. با خرید این وسیله و با توجه به مناسب بودن قیمت سوهان برقی استرانگ ناخن کاران می توانند در سرویس های مختلف خود مانند کاشت ناخن، مانیکور، پدیکور و پرداخت و ترمیم ناخن از آن استفاده نمایند. در هنگام خرید سوهان ناخن به غیر از قیمت سوهان برقی ناخن استرانگ به موارد دیگری نیز باید توجه فرمایید که در ادامه به برخی از این موارد می پردازیم.

دسته یا هندپیس سوهان ناخن برقی استرانگ

ابزاری که در طولانی مدت در دست شما خواهد بود و شما باید از آن استفاده نمایید دسته یا هندپیس سوهان برقی است. در هنگام خرید سوهان برقی کاشت ناخن یا دیگر مدل های این وسیله باید به برخی موارد دقت نمایید. اول این که در هنگام کار کردن با هندپیس نباید لرزش بیش از حدی را تجربه نمایید. البته که این وسیله باید قدرت کافی برای انجام سرویس های ناخن را داشته باشد ولی وجود لرزش های بیشتر هم دست شما را آزار می دهد و هم ممکن است به ناخن یا دست مشتری شما آسیب برساند.

چند مدل از دستگاه سوهان ناخن برقی استرانگ با دو هندپیس متفاوت لابراتواری و آرایشی عرضه می شوند. البته هندپیس لابراتواری وزن بالاتری دارد و این مدل برای استفاده ناخن کاران مناسب نخواهد بود. دسته اصلی این دستگاه ها دارای یک موتور با دور موتور ۳۵٫۰۰۰ دور می باشد و نسبت به بسیاری از سوهان های برقی دستگاه قدرتمند و مناسبی به حساب می آید. البته باید دقت نمایید که در هنگام استفاده از این وسیله برای سرویس های متفاوت از سرعت مناسب استفاده نمایید تا آسیبی به ناخن یا پوست دست مشتری نرسد.

( تصویر ۱ )

نمای ظاهری سوهان برقی ناخن استرانگ

مدل های مختلف سوهان ناخن برقی استرانگ نسبت به برندهای دیگر از زیبایی ظاهری بالایی برخوردار اند. به عنوان مثال در قسمت جلوی دستگاه مدل ۲۱۰ سوکت اتصال هندپیس و دیمر دستگاه قابل مشاهده است و همچنین یک چراغ ال ای دی سبزرنگ در این قسمت تعبیه شده است که هم دستگاه را زیباتر می کند و هم نشانگر خاموش یا روشن بودن دستگاه است. دکمه هایی که در نمای جانبی این دستگاه قرار دارند، امکان روشن و خاموش کردن دستگاه و همچنین تنظیم ولتاژ دستگاه و تنظیم چرخش دستگاه در حالت راست گرد یا چپ گرد را فراهم می کند.

سوهان برقی مدل ۲۰۴ البته به زیبایی مدل ۲۱۰ نیست و در کل مدل ۲۱۰ محبوب ترین و جدید ترین مدل سوهان استرانگ می باشد. در مدل ۲۰۴ در نمای جلویی دستگاه ۴ دکمه یا کنترلر تعبیه شده است که با دسترسی آسان، استفاده از این دستگاه را تسهیل می کنند. سوکت اتصال هندپیس، دیمر دستگاه، کنترلر چپ گرد و راست گرد و دستگاه کنترل ولتاژ دستگاه به علاوه چراغ ال ای دی در قسمت جلویی این دستگاه قرار گرفته اند. اما در مدل ۲۰۷، تنها فیوز دستگاه به قسمت پشتی آن منقل شده و بقیه کنترلرها و دکمه ها در قسمت جلویی دستگاه وجود دارند. زیبایی این مدل از مدل ۲۰۴ بیشتر است و این مساله جذابیت این مدل را برای بسیاری از ناخن کاران بیشتر می نماید.

( تصویر ۲ )

اصالت سوهان برقی ناخن استرانگ

مانند هر کالای خارجی دیگری مدل فیک و کپی دستگاه های سوهان ناخن برقی استرانگ نیز در بازار وجود دارند. بیشتر این مدل ها چینی هستند و به هیچ وجه کیفیت دستگاه اصلی کره ای را ندارند. برای این که مطمئن شوید از یک دستگاه اصلی استفاده می کنید بهتر است که آن را از فروشگاه های معتبر و ترجیحا نمایندگی سوهان برقی استرانگ تهیه نمایید. مدل های اصلی این دستگاه معمولا از ضمانت نامه MT SERVICE بهره مند هستند و این مسئله تا حدی تشخیص اصالت این وسیله را ممکن می سازد.

دستگاه غیر اصل ممکن است با لرزش بیشتر از حد و تکان های ناگهانی و یا داغ شدن بیش از حد به ناخن ها و دست مشتری شما آسیب برسانند و همچنین از کیفیت کار شما بکاهند. اگر بخواهید یک سرویس با کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهید، تنها راه استفاده از ابزار و وسایل با کیفیت و اصل است.

( تصویر ۳ )

قیمت سوهان ناخن برقی استرانگ

مدل های مختلف دستگاه سوهان برقی ناخن استرانگ قیمت های مختلفی دارند که با توجه به ویژگی ها و کاربردهای آنها تعیین می شود. برای مثال قیمت سوهان برقی استرانگ ۲۰۷ حدودا نزدیک به ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان است و قیمت سوهان برقی استرانگ ۲۰۴ مقداری از آن پایین تر است. جدیدترین و محبوب ترین مدل سوهان های استرانگ یا همان مدل ۲۱۰ نیز قیمتی متفاوت دارد و قیمت سوهان برقی استرانگ ۲۱۰ در محدوده ی ۱٫۷۰۰٫۰۰۰ تومان تعیین شده است. البته دقت نمایید که مهمترین مسئله در خرید سوهان های برقی قیمت آنها نیست و این وسایل را حتما با توجه به کیفیت آن و نیازهای خود خریداری نمایید.

( تصویر ۴ )

خرید سوهان برقی استرانگ

ما به عنوان نمایندگی فروش سوهان ناخن برقی برند معروف و کره ای استرانگ تمام تلاش خود را می نماییم که با ارائه خدمات پس از فروش مناسب و همچنین تضمین اصالت کالا رضایت مشتریان خود را در بهترین حد ممکن جلب نماییم. همچنین شما با خرید از نمایندگی این محصولات بدون وجود واسطه ها می توانید خرید سوهان برقی ناخن استرانگ خود را با قیمت مقرون به صرفه و کاملا مناسب انجام دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *