موضوعات جلد دوم کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی

موضوعات جلد دوم کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی

مضمون جلد دوم کتاب خیاطی خانم عمرانی

جلد دوم کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی را می توان مکملی برای جلد اول دانست. مطالبی که در این کتاب می توان آموخت شامل آشنایی با دیگر وسایل خیاطی از جمله چرخ خیاطی و نگهداری از آن می باشد. همچنین آموزش انواع دوخت ها در کنار دوخت شلوار عثمانی، انواع دیگری از دامن،  پیراهن بارداری، تاپ حریر کلوش، انواع تونیک، آموزش دوخت سجاف، سارافون، سویشرت، شومیز، بلوز، انواع دیگر یقه و… می باشد. در صورتی که قصد آموزش کت یقه ایستاده سرخود را دارید می توانید از کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی جلد دوم استفاده کنید. همچنین در این کتاب آموزش انواع آستین، اپل به همراه آموزش تکه دوزی و… ارائه می شود. نکات مهم دیگری در خصوص برش، دوخت، اتوکاری، موارد ایمنی به همراه تصویر مدل های بعضی از دروس از دیگر مباحث آموزشی این کتاب خواهد بود.

 

 

مضمون جلد سوم کتاب خانم عمرانی

جلد سوم کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی را می توان به آموزش انواع مانتو و پانچو اختصاص داد. پالتو، شنل و همچنین روپوش مدرسه از دیگر موارد آموزشی در جلد سوم کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی خواهد بود. برش و دوخت انواع جیب، جا دکمه، دکمه خور مخفی نیز از جمله مباحث ارائه شده در این کتاب خواهد بود. نکات ایمنی و آموزشی دیگر در خصوص یادگیری بهتر خیاطی، کار با ابزار مختلف خیاطی، کار با چرخ خیاطی و نکاتی در زمینه انواع برش و دوخت از دیگر آموزش های موجود در جلد سوم می باشد. در این کتاب تصاویری از برخی دروس ارائه شد نیز درج شده است.

برای خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی و فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی در سیمای خانواده می توانید بر روی کلمه سیما عمرانی کلیک کرده تا مستقیما وارد صفحه خرید آموزش خیاطی سیما عمرانی شوید.

قهوه سبز پالیک برای کاهش وزن و لاغری تناسب اندام

خرید قهوه سبز لاغری پندار برای علاقه مندان به لاغری و کاهش وزن

مرکز فروش انواع قهوه سبز پودری با کیفیت عالی و قیمت مناسب

طراحی لابی تجاری و دکوراسیون لابی تجاری مدرن و کلاسیک با مهران طاهری

طراحی و دکوراسیون لابی مجتمع های مسکونی و اپارتمان و انواع ساختمان با گروه معماری مهران طاهری

طراحی لابی ادرای و دکوراسیون لابی اداری مدرن و کلاسیک با گروه معماری مهران طاهری

خرید محصول هدفون طرح زیپی با بهترین کیفیت و قیمت ارزان برای شما در فروشگاه پرشین خرید

انواع عینک های سه بعدی اصل در مدل های مختلف با قیمت مناسب در فروشگاه پرشین خرید

مرکز فروش عینک های دید در شب اصل با بهترین قیمت و ارسال به کل کشور