خرید کتاب آموزش خیاطی سیما عمرانی با متد سادریک

بررسی هنر خیاطی و کتاب یادگیری خیاطی

 

امروزه می توان از طریق کتاب خیاطی سیما عمرانی این هنر را یاد گرفت. کلاس های حضوری زیادی برای یادگیری خیاطی وجود دارد که طبیعتا تاثیر بهتر و بیشتری بر یادگیری دارد اما بعضی افراد بنا بر دلایلی مانند هزینه کلاس، دور بودن مسیر و سایر مشکلات نمی توانند در این کلاس ها به صورت حضوری شرکت کنند از این جهت کتاب خیاطی کمک بزرگی به آن ها می باشد.برای خرید کتاب خیاطی می توانید با شماره تلفن تماس بگیرید.

تاریخچه خیاطی

بشر با پیدایش اولین تمدن نیاز به خیاطی را در خود احساس کرد. او با تنیدن موی حیوانات و ریشه های گیاهان نخ را پدید آورد و با بافتن نخ ها به همدیگر نقشی در پیدایش این هنر داشته است. انسان ها بنابر فرهنگی که دارند نوع پوشش خود را انتخاب می کنند ولی در هر کدام از این نوع پوشش نیاز به داشتن هنر خیاطی می باشد. در قدیم اما پارچه را روی بدن افراد می گذاشتند و با کوک زدن به فرم دلخواه خود در می آورند. در حال حاضر با داشتن طرح و الگو این کار را به راحتی می کنند و لباس مورد نظر را تهیه می کنند.برای تهیه کتاب آموزش خیاطی سیما عمرانی در چهار جلد می توانید از طریق فروشگاه ما اقدام نمایید.

 

 

 

 

چرخ خیاطی

با اختراع چرخ خیاطی این هنر تبدیل به صنعتی تجاری شد این وسیله برای دوختن اقلامی مانند پارچه و یا چرم استفاده می شود. این وسبله برای سرعت بخشیدن به کار دوخت ودوز در زمان انقلاب صنعتی که سرعت زیادی برای کار نیاز بود اختراع شده است. با اختراع این وسیله کار دوخت ودوز و خیاطی بسیار آسان تر و سریع تر شد و تولیدات لباس زیادی به راه افتاد که به صورت انبوه تولید داشتند. چرخ خیاطی از ماسوره که یک قرقره کوچک در قسمت انتهایی چرخ است و ماکو که در حقیقت ماسوره بر روی آن قرار گرفته و میله ای است که قرقره روی آن قرار می گیرد و پدال که برای بکار انداختن و چرخیدن چرخ بکار می رود که البته در بعضی دستگاه ها وجود ندارد ساخته شده است.

تصویر ۲

بازار کار خیاطی

با گرفتن مدرک معتبر می توانید در مزون های لباس از جمله مانتو و یا لباس شب کار کنید. همچنین در تولیدی های پوشاک، الیاف سنجی، طراحی لباس و الگو خیاطی مشغول به کار شوید. همچنین می توانید این هنر را به دیگران آموزش دهید و از این طریق کسب در آمد کنید. اگر می خواهید این هنر را از کتاب آموزش خیاطی سیما عمرانی بیاموزید و نمی خواهید مدرک بگیرید می توانید تولیدی خودتان را افتتاح کنید و با دوخت انواع لباس زنانه، مردانه و بچگانه آن ها را به فروش برسانید و کسب درآمد داشته باشید.

اصول خیاطی

در مرحله اول باید کار را بشناسید و ابزار کار مانند چرخ خیاطی، انواع پارچه را به طور کامل درک نمایید. سپس با یادگیری الگوهای خیاطی و چند الگوی ساده و تمرین آن ها کار خود را شروع نمایید. این هنر نه تنها می تواند به عاملی برای کسب در آمد شما تبدیل شود بلکه می تواند در صرفه جویی در هزینه ها نیز به شما کمک بزرگی کند؛ زیرا با خرید پارچه می توانید هر لباسی که می خواهید را خودتان بدوزید و نیازی به پرداخت هزینه های بیشتر به مغازه داران نخواهد بود و از این جهت هزینه های شما نیز کم تر می شود

عکس ۳!عکس۴!

کتاب آموزش خیاطی سیما عمرانی

کتاب خیاطی سیما عمرانی از جمله کتاب های آموزش خیاطی موجود در بازار می باشد که فروش بالایی دارد. خرید کتاب خیاطی مناسب می تواند مانند یک کلاس حضوری آموزش خیاطی برای شما مفید باشد و تمامی آن چه که باید در مورد خیاطی را در کتاب خیاطی به شما آموزش دهد. این مجموعه در ۴ جلد موجود است و تمامی آنچه که شما باید برای یادگیری خیاطی بدانید در این کتاب آورده شده است. خانم سیما عمرانی با چندین سال تجربه در این هنر و داشتن شاگردان بسیار تمامی سوالاتی که ممکن است بخواهید بپرسید و یا مشکلاتی که ممکن است به آن بربخورید را پیش بینی کرده است و جواب همه آن ها در این ۴ جلد کتاب  می باشد.

این کتاب خیاطی سیما عمرانی از مرحله ای که شما مبتدی هستید تا مرحله پیشرفته شما را یاری می دهد و می توانید خیاطی را با این کتاب خیاطی شروع کنید و به اتمام. برسانید. گویی که انگار در تمامی جلسات کلاس حضوری ایشان حضور دارید. قیمت این ۴ جلد خیاطی تنها ۱۲۰،۰۰۰ تومان است که به خوبی مشخص است که چقدر از قیمت کلاس های خیاطی به صرفه تر و مناسب تر می باشد. تنها نکته قابل توجه در این نوع یادگیری آن است که حتما به طور مداوم تمرین کنید و بعد از مطالعه هر بخش آن را به صورت عملی نیز اجرا کنید تا در ذهن خود تثبیت شود و از یادگیری آن نیز اطمینان حاصل نمایید.با خرید کتاب خیاطی در چهار جلد می توانید کلیه اصول خیاطی را براحتی فرا بگیرید.

خانم عمرانی با ۲۵ سال سابقه کار در این کتاب سعی در ساده گویی مطالب داشته است تا شما بتوانید بدون هیچ مشکلی این هنر را آموزش ببنید. ایشان مبتکر سبک و روش سادریک هستند و در این کتاب آموزش را بر حسب این روش آموزش داده اند. از نکات مثبت این کتاب آموزش مرحله مرحله خیاطی است تا شما بتوانید هم گام با کتاب آموزش خیاطی سیما عمرانی به آموزش بپردازید.