نکات مهم در خرید و تهیه دمنوش های سرماخوردگی

انواع دمنوش های سرماخوردگی و دلایل استفاده از آنها

 

با فرا رسیدن فصل سرما افراد بسیاری درگیر بیماری سرماخوردگی می شوند که جهت رفع و درمان آن اغلب به پزشک مراجعه می کنند. ولیکن در کنار استفاده از داروهای شیمیایی افراد می توانند با خرید دمنوش ها از فروشگاه دمنوش لاغری بیماری سرماخوردگی را بهبود و رفع نمایند.

تصویر ۱

 

دمنوش سرماخوردگی مهرگیاه چیست؟

با سرد شدن هوا یکی از بیماری های رایج بین افراد سرماخوردگی است و از گذشته تا کنون دمنوش های بسیاری جهت رفع سرماخوردگی وجود دارد که در ادامه به شرح روش تهیه و خواص انواع دمنوش های سرماخوردگی می پردازیم. دمنوش های سرماخوردگی دارای طبعی گرم هستند و با تقویت قوای جسمی و گلبول های سفید سبب تسریع در بهبود می شوند. قیمت دمنوش سرماخوردگی بسیار مناسب است بدین علت هم اغلب افراد از آنها استفاده می کنند.

تصویر ۵

انواع دمنوش سرماخوردگی:

در زمان سرماخوردگی در کنار مصرف داروهای شیمیایی استفاده از انواع دمنوش های سرماخوردگی سبب کاهش زمان بیماری و تسریع در بهبود می شود. در فروشگاه دمنوش لاغری، فروش دمنوش سرماخوردگی بسیار پرطرفدار است.

دمنوش اسطوخودوس:

دم کرده اسطوخودوس به همراه پونه، آویشن برای درمان سرماخوردگی بسیار مفید می باشد. چرا که گیاه اسطوخودوس دارای خواص ضد درد و رفع کننده سرفه های خشک است.

روش استفاده: ابتدا باید به مقدار مساوی از مواد گفته شده به همراه ۲ لیوان آب داخل قوری بریزید و سپس قوری را به مدت ۱۵ دقیقه بر روی اجاق گاز بگذارید تا به خوبی بجوشد سپس از این دمنوش یک ساعت پس از هر وعده غذایی مصرف نمایید.

تصویر ۲

دمنوش آویشن:

از خواص آویشن می توان به خلط آور، برطرف کننده و کاهنده اثرات آسم، ضد سرفه، برطرف کننده تنگی نفس، درمان برونشیت و گلودرد اشاره کرد.

روش استفاده: جهت تهیه باید مقدار کمی آویشن را داخل قوری آب جوش بریزید و به آن اجازه دهید تا ۱۰ دقیقه بر روی شعله کم دم بکشید. استفاده ۲ تا ۳ مرتبه در روز سبب می شود تا افراد پس از چند روز در خصوص بیماری سرماخوردگی بهبود یابند.

تصویر ۳

دمنوش سرماخوردگی زنجبیل و عسل:

یکی از روش های درمان سرماخوردگی تعریق بدن و دفع عوامل بیماری به واسطه تعریق است.

روش استفاده: جهت تهیه این دمنوش مقوی نیاز به زنجبیل، سیر، مقداری چای سبز و یا چای سیاه، مقداری پودر فلفل و عسل است. ابتدا باید مقداری زنجبیل را با سیر رنده شده در داخل قوری بریزید و آن را به مدت ۲۰ دقیقه بر روی اجاق گاز قرار دهید. پس از زمان تعیین شده فلفل و عسل را به چای اضافه کنید و آن را بین ۳ تا ۴ مرتبه تا بهبود کامل میل نمایید.

دمنوش چهار گل:

دمنوش چهار گل در واقع از ۴ نوع گل متفاوت به نام های گل ختمی، آویشن شیرازی، گل پنیرک و اسطوخودوس تشکیل شده است که می توانید ترکیب این چهار گیاه را از عطاری ها تهیه نمایید و یا هر یک را به صورت تک تهیه و ترکیب را خود در منازل تهیه نمایید.

روش تهیه: جهت تهیه باید ۳ قاشق غذاخوری از گیاه چهار گل را در قوری آب جوش بریزید و بگذارید تا خوب دم بکشد و پس از ۱۵ دقیقه به مدت ۴ تا ۵ هفته از آن میل نمایید.

دمنوش مریم گلی:

بهترین دمنوش جهت رفع التهاب سینوس ها، عفونت های تنفسی و بیماری آنفولانزا دمنوش مریم گلی است. روش تهیه این دمنوش مانند دیگر دمنوش ها است. استفاده از عسل سبب خوشمزه شدن طعم آن می شود.

نکته: مصرف این دمنوش در زمان بارداری و شیردهی مناسب نیست.

دمنوش سرماخوردگی مهرگیاه:

دمنوش سرماخوردگی مهرگیاه از برترین دمنوش ها در منطقه آمریکای شمالی است. در حقیقت ترکیبات منحصر به فردی چون آلکیل آمیدی و اسید شیکوریک سبب پیشگیری و تسریع در درمان سرماخوردگی می شود به همین دلایل خرید دمنوش سرماخوردگی مهرگیاه در فروشگاه دمنوش لاغری بسیار رواج دارد.

تمامی دمنوش ها نام برده را می توان از طریق فروشگاه دمنوش لاغری تهیه نمود.

تصویر ۴

نکات مهم در خرید و تهیه دمنوش های سرماخوردگی:

در زمان خرید باید در خصوص روش تهیه از خریداری پرسش نمایید مانند فروشگاه دمنوش لاغری که روش تهیه هر نوع دمنوشی را در اختیار افراد می گذارد.

– پس از خرید باید دمنوش ها را در ظروف در بسته و دور از نور خورشید نگهداری نمایید. این کار سبب حفظ طعم و رنگ و خواص درمانی دمنوش ها می شود.

– روش تهیه هر دمنوش متفاوت است. برخی از دمنوش ها نیاز به جوشیدن دارند و برخی باید با شعله اندک دم بکشند.

– در مصرف دمنوش های سرماخوردگی نباید زیاده روی کرد چرا که ممکن است سبب مشکل دیگری در بدن افراد شود.

– اگر پس از استفاده ۲ تا ۳ مرتبه از دمنوش بهبودی حس نکردید، بدانید در دمنوش از گیاهان اصیل استفاده نشده است.

فروشگاه دمنوش لاغری:

یکی از برترین فروشگاه ها به جهت تهیه دمنوش های متنوع و مخصوص دمنوش سرماخوردگی، فروشگاه دمنوش لاغری است. در این فروشگاه می توانید انواع دمنوش ها را به جهت لاغری، چاقی، و دمنوش های برطرف کننده انواع بیماری و سرماخوردگی را خریداری نمایید. در فروشگاه دمنوش لاغری می توانید به صورت رایگان روش تهیه بسیاری از دمنوش های سرماخوردگی را تهیه نمایید که از نکات مثبت این فروشگاه می باشد.  

 

لباس پاندای کونگ فو کار را برای کودکان خود از فروشگاه ما بخواهید , خرید لباس بتمن با طرحهای مختلف با بهترین کیفیت و قیمت, بهترین مدل لباس زورو برای کودکان با طرح بندی جدید به همراه بلوز و شلوار و ماسک , برای خرید لباس سوپرمن بچه گانه با قیمت مناسب به فروشگاه من و تو خرید مراجعه کنید, جهت ثبت سفارش و خرید اینترنتی لباس لاک پشت های نینجا به فروشگاه من و تو خرید مراجعه نمایید , لباس مرد عنکبوتی حرفه‌ای و واقعی با بهترین کیفیت در فروشگاه من و تو خرید, جهت خرید لباس مرد عنکبوتی در شهر تهران به مراکز فروش این لباس مراجعه نمایید, جدیدترین ست لباس بن تن به صورت کامل برای کودکان شما با قیمت مناسب برای خرید پستی کلیک کنید, ست کامل لباس بتمن به همراه بلوز و شلوار و ماسک در فروشگاه من و تو خرید, ساعت مچی بچه گانه بن تن می تواند یک هدیه بسیار مناسب برای کودکان شما باشد ,سیر سیاه فرآوری شده دارای خواص فراوانی می باشد و در شرکت دکتر بیز تولید شده است , خرید سیاه دکتر بیز از فروشگاه مراکز خرید بسیار راحت و آسان باشد, به نظر شما سیر سیاه را از کجا باید تهیه کرد که هم قیمت مناسبی داشته باشد هم سری به دست ما برسد, قیمت سیر سیاه دکتر بیز برای زود انزالی چقدر است , قرص لاغری گلوریا اصل با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب در فروشگاه من و تو خرید موجود شد,

 

طراحی داخلی ویلا

https://mehrantaheri.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

 

 

 

طراحی داخلی منزل

https://mehrantaheri.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84/

 

 

طراحی داخلی اداری

https://mehrantaheri.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/

 

 

طراحی داخلی مغازه

https://mehrantaheri.com/طراحی-داخلی-مغازه/

 

شرکت طراحی داخلی

https://mehrantaheri.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *