کتاب آموزش خیاطی فنی حرفه ای خانم سیما عمرانی

آموزش هنر خیاطی با استفاده از کتاب خیاطی

 

یکی از راه های آموزش خیاطی استفاده از کتاب خیاطی است یکی از این کتاب ها که بسیار مورد استفاده هنرجوهای خیاطی قرار می گیرد کتاب خیاطی فنی حرفه ای است. شما با استفاده از کتاب آموزش خیاطی فنی حرفه ای می توانید به مهارت بالایی در خیاطی برسید. ما با همراه باشید تا شما را با این کتاب خیاطی آشنا کنیم.

 

 

 

هنر خیاطی

هنر خیاطی تاریخچه طولانی مدتی دارد. از آنجایی که انسان نیاز به پوشش را برای خود در اولویت قرار داد سعی کرد فعالیت هایی را در جهت تهیه لباس انجام دهد. برخی تصور می کنند استفاده از لباس و پوشاک یک پدیده تصادفی بود در صورتی که این گونه نیست و افراد متناسب با نیازهای اقلیمی و تفکرات خود در صدد تهیه لباس و پوشاک بودند. نتیجه اینکه لباس و پوشاک در کنار سایر نیازهای اولیه انسان ضروری شناخته شد.

لباس تاثیر زیادی بر روی ظاهر افراد دارد بنابراین رعایت نکاتی مانند طرح و رنگ در طراحی لباس و دوخت آن بسیار قابل اهمیت است. نتیجه آنکه به مرور انسان این نیاز را حس کرد که باید راهی برای تهیه لباس وجود داشته باشد تا اینکه هنر خیاطی به وجود آمد و روز به روز در حال پیشرفت است.برای تهیه کتاب آموزش خیاطی فنی حرفه ای خانم عمرانی از طریق سایت ما می توانید اقدام نمایید.

 

مهارت های مورد نیاز در کتاب خیاطی فنی حرفه ای

همانطور که می دانید شغل خیاطی نیازمند سلیقه، دقت و صبر است. اگر قصد دارید خیاطی خوب و حرفه ای شوید باید معیارهای یک خیاط خوب را داشته باشید. برخی از این ویژگی ها شامل موارد زیر هستند:

-مهارت  و دقت در برش الگو

-مهارت در دوختن

-خلاقیت برای اجرای طرح های جدید متناسب با اندام مشتری

-دانش شناخت پارچه ها و کاربرد آنها برای هر لباس

-برقراری ارتباط خوب با مشتری ها

-داشتن علاقه کافی به طراحی لباس، دوخت و دوز و آگاهی از جدیدترین مدها

-کنترل تمرکز در ساعت های طولانی کار

-داشتن زمان بندی دقیق و نظم برای تحویل به موقع سفارش مشتری ها

-جزئی نگری در کار

کتاب خیاطی فنی حرفه ای چند جلد است ؟

اینکه شما قصد دارید هنر خیاطی را به چه منظور استفاده کنید در یادگیری شما تاثیر زیادی دارد برخی از افراد قصد ندارند به خیاط حرفه ای تبدیل شوند بلکه در همین حد که بتوانند لباس های اولیه خود را تهیه کنند برایشان کافی است. امروزه روش های زیادی برای آموزش خیاطی وجود دارد که یکی از این روش ها کلاس های خیاطی هستند که به وفور در آموزشگاه ها یافت می شوند. یکی دیگر از روش های خیاطی استفاده از کتاب خیاطی فنی حرفه ای است. شما می توانید با استفاده از کتاب خیاطی اصول خیاطی را یاد بگیرید و برای خود لباس بدوزید. همانطور که می دانید کلاس های خیاطی دوره های طولانی مدتی دارند و ممکن است برای برخی افراد مقدور نباشد که در این دوره ها شرکت کنند بنابراین اگر قصد ندارید در دوره های کامل خیاطی شرکت کنید می توانید برا رفع نیازهای خود به کتاب خیاطی اکتفا کنید. معمولا کسانی بیشتر می توانند از کتاب خیاطی استفاده کنند که سایز آنها مناسب باشد و نیاز به رفع معایب نداشته باشند زیرا در این کتاب ها از الگوهای آماده استفاده می شود که معمولا متناسب با اندازه مانکن ها هستند و تغییراتی مانند اوازمان، چین و … در آنها اعمال شده است بنابراین این افراد کار اضافه ای در برش الگو انجام نمی دهند. توصیه می شود که در صورت امکان یک دوره سایزبندی بروید تا بتوانید الگوها را متناسب با اندازه های مختلف تغییر دهید.

شکل ۲

معرفی کتاب خیاطی

خیاطی یکی از زیباترین هنرهایی است که این روزها شکل صنعتی به خود گرفته و افراد زیادی با آن کسب درآمد می کنند. ناگفته نماند که این هنر یکی از مهارت های اصلی در خانواده است که یادگیری آن برای هر خانم و یا آقا خالی از لطف نیست. اگر شما بتوانید در حد رفع نیازهای ساده خود و خانواده این هنر را آموزش ببینید نه تنها می توانید در هزینه های خانواده صرفه جویی کنید بلکه لباس هایی که می دوزید هم مطابق با سلیقه خودتان است و دارای کیفیت مطلوبی هستند. شما می توانید با استفاده از کتاب آموزش خیاطی به این هنر دست پیدا کنید. هرچند ممکن است به یک خیاط حرفه ای تبدیل نشوید اما مسلما با دوخت های اساسی و مورد نیاز آشنا شده و کم کم به مهارت های لازم دست پیدا می کنید.

شکل ۳

چرا آموزش خیاطی با کتاب؟

ممکن است این سوال برای خیلی از شما پیش بیاید که چرا باید از کتاب خیاطی استفاده کنید؟ استفاده از کتاب خیاطی هم به تنهایی و هم در کنار دوره های خیاطی توصیه می شود. کسانی که در دوره های خیاطی شرکت می کنند شاید کلیه نکات مربوطه را در آن جلسه آموزش نبینند و یا نتوانند نکات را یادداشت کنند در صورتی که در این کتاب کلیه نکات ریز و درشت مربوط به خیاطی برای شما جمع بندی شده است و هر موقع که نیاز داشته باشید می توانید از آنها استفاده کنید. افرادی هم که به هر دلیلی نمی توانند در دوره های طولانی مدت خیاطی شرکت کنند مثل خانم هایی که بچه کوچک دارند می توانند از کتاب خیاطی استفاده کنند و آموزش های کامل را از این کتاب خیاطی دریافت کنند.

ما یکی از بهترین کتاب های خیاطی با کیفیت مناسب را در اختیاز شما قرار میدهیم تا به مهارت کافی در این رشته دست پیدا کنید.

خرید قهوه سبز ۱۱۱ برندی نام آشنا و با کیفیت با قیمت مناسب

انواع قهوه سبز گرین کافی در بسته بندی جدید و شیک با قیمت مناسب و ارسال به کل کشور

خرید قهوه سبز لاغری سانتوس برای کاهش وزن سریع و تناسب اندام مناسب

 

طراحی و دکوراسیون داخلی فضای ویلا و محیط ویلا در شمال و در تهران با مهران طاهری

طراحی و دکوراسیون داخلی مطب دندانپزشکی و مطب چشم پزشک و دکتر با مهران طاهری

بازسازی و نوسازی ساختمان های قدیمی و منازل قدیمی و آپارتمان های فرسوده و قدیمی در تهران و سایر شهرستان ها

فروش پستی و سفارش انواع تقسیم کننده های کشو با قیمت مناسب و ارسال عالی

مرکز فروش انواع ساعت مچی طرح جی شاک برای شما با قیمت ارزان

فروش انواع لیوان های حرارتی جادویی در مدل های مختلف با کیفیت عالی در فروشگاه پرشین خرید