کتاب خانم عمرانی برای چه کسانی کاربرد دارد؟

کتاب خانم عمرانی برای چه کسانی کاربرد دارد؟

کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی را می توان برای تمامی افرادی که هیچ علمی از خیاطی ندارند و به صورت مبتدی وارد این حرفه شده اند، مفید دانست. چرا که مطالب آموزشی به زبانی بسیار ساده و از پایه ارائه شده است. از طرفی دیگر افرادی که دستی در این رشته دارند و می خواهند هنر خیاطی خود را ارتقاء دهند نیز می توانند از کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی جهت ارتقاء سطح دانسته های خود کمک بگیرند. از طرفی دیگر کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی به افراد مسلط و پیشرفته ای که هنر خیاطی را تا حدود پیشرفته ای می دانند برای یادگیری فن و فوت های بیشتر این هنر و پیشرفت در حوزه کاری خود، توصیه می شود.

 

 

 

 

این کتاب می تواند نیاز افراد را به شرکت در کلاس های آموزش خیاطی و صرف زمان و هزینه های بالا برای یادگیری خیاطی را برطرف کند. همچنین کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی به عنوان یک کلاس ضبط شده همیشه و در هر مکانی در دسترس خواهد بود به طوری که امکان مطالعه آن و تکرار و تمرین برای هنرجو به کرات و تا زمان تسلط وجود دارد. در واقع با خرید کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی دیگر نیازی به گذراندن کلاس های آموزشی و یا جبرانی خیاطی نخواهید داشت و می توانید به صورت خودآموز در منزل این هنر را به خوبی یاد گرفته و در آن به مهارتی باورنکردنی دست یابید.

مضمون جلد اول کتاب خیاطی سیما عمرانی

 در جلد اول کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی، روش خیاطی با الگو  به طور مفصل توضیح داده شده است. در این کتاب به طور گام به گام و مقدماتی تمامی موارد پایه در خیاطی برای افراد مبتدی به زبانی ساده و روان جمع آوری شده است. آشنایی با وسایل و ابزار خیاطی، روش اندازه گیری، برش و دوخت انواع دامن به همراه نکات کلیدی در دوخت بی عیب و نقص قسمت های مختلف دامن بیان شده و نکاتی مهم برای اندازه گیری، برش و دوخت لباس برای ایرادهای اندامی، آموزش دوخت انواع یقه، لباس جلو باز، شومیز، بلوز و همچنین سارافون از دیگر موارد آموزشی در کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی جلد اول می باشد. آموزش دوخت مانتو، دوخت انواع آستین و حلقه آستین، آموزش دوخت انواع شلوار، نکاتی مهم و کاربردی در زمینه شناخت انواع پارچه به ویژه پارچه های کشی، نکاتی برای دوخت و برش، نکاتی در جهت اتوکاری و دیگر موارد مهم و ایمنی به هنگام خیاطی از دیگر موارد ارائه شده در این کتاب است.

برای خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی و فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی در سیمای خانواده می توانید بر روی کلمه سیما عمرانی کلیک کرده تا مستقیما وارد صفحه خرید آموزش خیاطی سیما عمرانی شوید.

خرید قهوه سبز لاغری برند سهله محصولی جهت کاهش وزن و لاغری و تناسب اندام

خرید قهوه سبز لاغری شرکت شاهسوند مناسب برای افراد چاق با قیمت مناسب

قهوه سبز کیسه ای سهله در بسته بندی جدید با کیفیت عالی

مشاوره و طراحی دکوراسیون منازل مشکونی و دکوراسیون ساختمان های مسکونی با مهران طاهری

بهترین ارائه انواع طراحی و دکوراسیون داخلی خانه های مدرن و شیک با مهران طاهری

طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق هتل و محیط هتل با مهران طاهری

خرید انواع ماهیتابه های دو طرفه برند دسینی با کیفیت عالی و ارسال برای کل کشور

محصول دلمه پیچ دلمر برای بسته بندی دلمه های شما با کیفیت عالی

مرکز فروش انواع جاروبرقی فندکی برای خودرو شما با کیفیت عالی