سوهان برقی ناخن مکس

خرید اینترنتی سوهان برقی مکس با سر سوهان های مختلف

 

سوهان برقی مکس ابزاری برای مانیکور و پدیکور ناخن است؛ که در سالن های آرایشی بزرگ و یا برای استفاده شخصی می توان از آن استفاده کرد. داشتن یک سوهان برقی برای تمام ناخن کاران ابزاری ضروری است. به دلیل مناسب بودن قیمت سوهان ناخن برقی مکس و کاربردی بودن این دستگاه داشتن سوهان برقی مکس به تمام بانوان توصیه می شود. سوهان برقی مکس دستگاهی در خدمت زیبایی شما است. از مزایای ویژه این دستگاه، این است که چندین سر مجزا دارد که بدون آسیب رسانی کار لایه برداری و فرم دهی به ناخن های دست و پا را انجام می دهد.

تصویر شماره ۱

سوهان برقی ناخن مکس

لازمه داشتن ناخن های زیبا و خوش فرم مرتب سازی و رسیدگی دائمی به آنها است. شما تکنیک های جدید فرم دهی ناخن را با این دستگاه تجربه می کنید. با سوهان برقی مکس به راحتی امکان مانیکور ناخن به صورت شخصی بدون تجربه خاصی را امکان پذیر کرده است. ابزاری کامل، که قابلیت نصب انواع سرها (سر سوهان ها) را دارد و مناسب برای اصلاح شکل ناخن های دست و پا است. همچنین سوهان برقی مکس دستگاهی مناسب برای افرادی است که می خواهند وارد حرفه کاشت ناخن شوند. بدون داشتن دستگاه کاشت ناخن امکان یادگیری این حرفه وجود ندارد. برای ورود به این عرصه باید ابزاری خوب با کارایی آسان و در عین حال کاربردی در اختیار داشته باشید. ما در اینجا سوهان برقی مکس را به دلیل دارا بودن تمامی امکانات لازم برای کاشت ناخن به شما توصیه می کنیم.

تصویر شماره ۲

سوهان برقی پرومکس

یک ابزار کاربردی برای هموار کردن سطح ناخن و سوهان کشی و اصلاح فرم کلیه ناخن ها است، انتخاب ناصحیح سوهان برقی افراد را دچار دردسر و آنها را متحمل هزینه های اضافی می کند. سوهان برقی مکس با انواع سرهای مختلف وجود دارد که جزو معروفترین برندهای سوهان برقی است. محبوبیت این دستگاه به دلیل اصالت و گارانتی و خدمات پس از فروش آن است. دستگاه برقی مکس با قدرت و درجه قدرت متفاوت برای کارهای سبک و سنگین(شخصی و سالنی)  مناسب برای انواع کارهای آرایشی و لابراتواری در سایت عرضه می شود. دارای دسته سبک و ظریف است که کار با این دستگاه را بسیار آسان کرده است. در میان انواع سوهان ناخن؛ سوهان ناخنی انتخاب کنید که کارایی لازم  برای حرفه شما را دارا باشد. یک دستگاه که چند سر یا سوهان متفاوت داشته باشد بیشتر شما را از پرداخت هزینه های جانبی برای تهیه مجدد سر سوهان ها خلاص می کند. یک ناخن کار حرفه ای نیاز به  ابزاری حرفه ای و کارآمد دارد .

تصویر شماره ۳

انواع سر سوهان برای کاشت ناخن

سوهان ناخن خوب، دارای چند سر سوهان مختلف است. که به ذکر چند نمونه از سر سوهان های سوهان برقی مکس می پردازیم.

سر سوهان کوچک: این نوع سر سوهان مناسب شکل دادن سطح ناخن است. سطح بیرونی و یا ژلی ناخن را با این سر سوهان شکل می دهند. دارای درجه بندی های مختلفی برای سایزهای مختلف ناخن با ضخامت های متفاوت است.

سر سوهان متوسط: این سر سوهان نیز برای شکل دادن گوشه ها و سطح ناخن است.

سرسوهان بزرگ: این سر سوهان بیشتر برای کوتاه کردن ناخن ها با ضخامت زیاد کاربرد دارد. سطح را نیز هموار و شکل دلخواه را ایجاد می کند.

سر سوهان مخروطی: سر سوهان های مخروطی طول سر کوتاه تری نسبت به سایر سرهای سوهان ناخن دارند و برای اصلاح سطح شکسته و نامیزان مناسب است

سر سوهان گرد: این سر سوهان ویژه کار با کوتیکول ناخن طراحی شده است.

سر سوهان شنی: این سر سوهان ها برای ایجاد شکل طبیعی روی ناخن و فرم دهی نهایی کاربرد دارند. سر سوهان پدیکور که اغلب برای از بین بردن پینه های پا و نرم کردن آن به کار می رود, اشکال مختلفی دارد و به صورت الیافی مناسب برای این کار ساخته می شود.

-سر سوهان برای ناخن های طبیعی؛ سرسوهان اژدری و سر سوهان الماسی و سر سوهان گویی و حبابی وجود دارد که برخی برای ایجاد فرم های مختلف روی ناخن بر روی دستگاه قرار می گیرند. دو سر سوهان برای تمیز کردن زیر ناخن وجود دارد که کارایی آن متفاوت تر از سایر سرسوهان ها است. سوهان ناخن برقی مکس بین ۴ تا ۱۰ سر دارد و بسته به تعداد سر سوهان ها کاربردهای متفاوتی نیز می توان برای آن تعریف کرد. این نمونه هایی از سر سوهان ها است که جنس های مختلفی دارند و بر اساس نرمی و ضخامت طبقه بندی می شوند.

تصویر شماره ۴

خرید سوهان برقی مکس

انواع سوهان برقی ناخن را از طریق سایت می توانید سفارش دهید، از هر نقطه ای از کشور این امکان را دارید که این دستگاه را به سبد خرید خود بیفزایید و آن را درب منزل تحویل بگیرید؛ قیمت سوهان ناخن با توجه به تعداد سرهای مختلف آن متفاوت است. ما این افتخار را داریم که به منظور سهولت در تهیه کالای با کیفیت، این امکان را فراهم آورده ایم تا تمام متقاضیان خرید؛ به راحتی محصول را سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرند. گارانتی سوهان ناخن مکس معتبر است و شامل تمام موارد فنی دستگاه می شود و این خود نشان از حسن نیت ما دارد. قیمت سوهان برقی max با توجه به کارایی بی نظیر این محصول مناسب است و ما این آمادگی را داریم که این محصول را به طور عمده و یا تک به فروش برسانیم.

تصویر شماره ۵

قیمت دستگاه سوهان برقی ناخن

قیمت سوهان برقی مکس با توجه به تعداد سر سوهان ها متفاوت است. اگر سوهان برقی ناخن را برای کاربرد شخصی استفاده می کنید؛ دستگاهی سبک برای کارهای سبک انتخاب نمایید. برای این محصول چند مدل متفاوت تعریف شده است که تمام مدل ها از مناسب ترین قیمت سوهان ناخن برقی برخوردار هستند؛ برخی مناسب برای کارهای سنگین و حجم بالای کار است. قیمت این دستگاه نسبت به نمونه های مشابه بسیار مناسب است قیمت سوهان برقی برای سالن های بزرگ آرایشی با تعداد زیاد مشتری، به صرفه عرضه شده است تا تمام مشتریان بتوانند از نمونه های مختلف مناسب با هزینه و کار خود آن را تهیه نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *