انتشارات کتاب خیاطی سیما عمرانی در چهار جلد

انتشارات کتاب خیاطی سیما عمرانی در چهار جلد

 

در این متن قصد داریم به بررسی کتاب های خیاطی خانم سیما عمرانی بپردازیم. این کتاب توسط فردی بسیار با تجربه و ماهر در زمینه خیاطی تالیف شده است. کتاب های خانم عمرانی در حال حاضر در ۴ جلد در انتشارات کتاب خیاطی سیما عمرانی چاپ شده اند. که هر کدام از جلد های این کتاب به بررسی خیاطی و دوخت با نوعی از پارچه پرداخته است.  افرادی که به دنبال یادگیری هنر خیاطی می باشند، می توانند با خرید این کتاب ها و انجام دادن گام به گام مراحل گفته شده هنر جذاب خیاطی را کاملا فرا بگیرند و لباس مورد نظر خود را به بهترین شکل ممکن بدوزند. که البته یکی دیگر از مزایای کتاب های خیاطی خانم سیما عمرانی این می باشد که از مراحل مبتدی تا پیشرفته را شامل می شود. و افرادی هم که هیچ سررشته ای از هنر خیاطی ندارند با مطالعه دقیق این کتاب می توانند خیاطی را به صورت پیشرفته یاد بگیرند.

 

 

 

جلد اول از کتاب های خیاطی خانم سیما عمرانی

جلد اول کتاب های خیاطی خانم سیما عمرانی، کتابی ۲۵۶ صفحه ای می باشد، که در سال ۱۳۹۴ منتشر شده است. بیشتر مطالب نوشته شده در این جلد مربوط به آموزش های مبتدی و مقدماتی درباره هنر خیاطی می باشد. که به کتاب آموزش خیاطی به روش سادریک معروف است. که هنر خیاطی را با زبانی بسیار روان، ساده و مرحله به مرحله به هنرجو آموزش می دهد. از جمله آموزش های این کتاب آشنایی با ابزار خیاطی، آشنایی با انواع پارچه، نکات لازم درباره انواع دوخت و برش، نکات لازم درباره دوخت انواع لباس( شلوار، دامن، سر آستین،بالا تنه) و سایر نکات می باشد. افراد با خواندن این کتاب می توانند همه نکات لازم مقدماتی در هنر خیاطی که حاصل چندین سال تجربه خانم سیما عمرانی می باشند را یاد بگیرند.  برای خرید این کتاب می توانید به سایت معتبر فروش آن مراجعه نمایید و پس از پرداخت هزینه و تکمیل مشخصات برای ارسال، کتاب را درب منزل تحویل بگیرید.

جلد دوم از کتاب های خیاطی خانم سیما عمرانی

جلد دوم انتشارات کتاب خیاطی سیما عمرانی تکمیل کننده جلد اول می باشد. در واقع هر آن چه در جلد اول گفته شده است، با انجام تمرین های بیشتر و آموزش های دیگر تکمیل شده است. باید توجه شود که در جلد اول مطالب به صورت مبتدی گفته شده  اما در این جلد از کتاب های خیاطی خانم سیما عمرانی، آموزش ها دشوار تر می شود و سطح بالاتری نسبت به جلد اول به هنرجویان آموزش می دهد. در نتیجه اگر افراد آموزش های جلد اول را به خوبی فرا گرفته باشند، می توانند در این کتاب مطالب بسیار جالب تر و پیچیده تری را به صورت گام به گام آموزش ببینند. از آن جایی که جلد اول و دوم کتاب های خیاطی خانم سیما عمرانی به روش سادریک می باشند، بنابراین افراد با اتمام مطالعه این دو کتاب می توانند لباس های مورد نظر خود را با کمک الگو برش داده و بدوزند.

 تصویر ۲

جلد سوم از کتاب های خیاطی خانم سیما عمرانی

این جلد از کتاب های خیاطی خانم سیما عمرانی نیز تکمیل کننده کتاب های قبلی می باشد. که البته علاوه بر این مطالب، به بررسی و آموزش بیشتر در رابطه با انواع مانتوهای فانتزی می پردازد. در واقع در روش سادریک با کمک الگو و با طرحی ساده با حداقل دوخت می توان لباس های مورد نظر خود را دوخت. خوبی کتاب های خیاطی خانم سیما عمرانی این است که علاوه بر گام به گام بودن مراحل، داشتن تصویرهای واضح و رنگی در هر مرحله و هر نوع دوخت به هنرجویان کمک بسیار زیادی در یادگیری خیاطی می نمایند. در این کتاب، انواع متعددی از مانتوهای فانتزی کشی یا ساده به هنر جویان آموزش داده می شود.

 

 

جلد چهارم از کتاب های خیاطی خانم سیما عمرانی

در این انتشارات کتاب خیاطی سیما عمرانی بیش تر به دوخت و دوز با پارچه های کشی پرداخته شده است. در واقع این کتاب نیز همانند دیگر کتاب های خیاطی خانم سیما عمرانی، تکمیل کننده ۳ جلد قبل می باشد. اما بیشتر مطالب در رابطه خیاطی با پارچه از نوع کشی گفته شده است. آموزش های خانم سیما عمرانی فقط محدود به تعداد کمی طرح و الگوی لباس نمی باشد. بلکه در این ۴ جلد الگوی انواع مختلفی از لباس ها همراه با تصاویر واضح و آموزنده در اختیار هنرجویان قرار داده شده است. که افراد می توانند با کمک آن لباس های خود را به ساده ترین شکل ممکن با کمترین نیاز به دوخت و با برش های بسیار ساده طراحی کرده و بدوزند.

تصویر ۴

بحث پایانی در رابطه با کتاب های خیاطی خانم سیما عمرانی

این کتاب ها بر اساس استاندارد های جدید سازمان آموزش فنی و حرفه ای نوشته شده اند و افراد با خرید این کتاب های خیاطی خانم سیما عمرانی بدون نیاز به رفتن کلاس های خیاطی می توانند خیاطی را یاد بگیرند. در نتیجه صرفه جویی زیادی از نظر وقت، رفت و آمد به کلاس خواهد شد و با کم ترین هزینه می توانید خیاطی ماهر شوید. امیدواریم که مطالب مهمی در رابطه با کتاب های خیاطی خانم سیما عمرانی در اختیار شما قرار داده باشیم.

انواع لباس پسرانه بن تن در سایزهای مختلف با کیفیت عالی و ارسال به سراسر کشور

مرکز فروش انواع لباس مرد عنکبوتی بچه گانه شگفت انگیز در سنین مختلف با قیمت مناسب

خرید اینترنتی شاخه گل رز طلای ۲۴ عیار با قیمت مناسب و ارسال به کل کشور با بهترین کیفیت

مرکز فروش آموزش های بافتنی از خانم مرضیه کتلی با بهترین کیفیت و ارسال به کل کشور

سفارش و خرید آموزش بافتنی خانم منصوره یاوری با قیمت مناسب و ارسال به کل کشور

خرید مجموعه کامل آموزش بافتنی از خانم پاشایی با بهترین کیفیت و ارسال به کل کشور

دمنوش رزبری ۱۱۱ , دمنوش گوجی بری ۱۱۱  , دمنوش بلک بری ۱۱۱ , لیست قیمت قالب فلزی بتن , قالب بتن , قالب فلزی سقف بتنی , انواع شامپو با قارچ گانودرما محصول شرکت دکتر بیز برای سلامت موهای شما , بهترین شامپو با قارچ گانودرما برای موهای چرب , انواع شامپوهای گانودرما برای موهای خشک محصول دکتر بیز ,