خرید کتاب خیاطی خانم سیما عمرانی در چهار جلد

خرید کتاب خیاطی خانم سیما عمرانی در چهار به صورت کامل

 

اگر از آن دسته عزیزانی هستید که تمایل دارید در زمانی کوتاه و با صرف هزینه ای پایین هنر خیاطی را بیاموزید، توصیه می کنیم که کتاب خیاطی سیما عمرانی را تهیه نمایید. این کتاب در ۴ جلد به آموزش خیاطی می پردازد و موضوعات مهمی در هر یک نوشته شده است. در این مقاله به بررسی کتاب خیاطی سیما عمرانی خواهیم پرداخت.برای خرید کتاب خیاطی سیما عمرانی می توانید از طریق فروشگاه ما اقدام نمایید.

آشنایی با خانم سیما عمرانی

سیما عمرانی که از آن به عنوان مربی خیاطی یاد می شود، این هنر را از مادر خود فرا گرفته است. خانم عمرانی توانسته است در سال ۱۳۵۷ با علاقه فراوانی که به این هنر دارد، کارت مربی گری خود را از سازمان فنی و حرفه ای کسب کند. خانم سیما عمرانی ضمن تحصیلات خود، آموزش خیاطی را در برنامه خود قرار داده بود و در سال ۱۳۶۷ مجوز رسمی جهت تأسیس آموزشگاه خیاطی را کسب کرد. ایشان با دریافت این مجوز، آموزشگاه خیاطی گلدوزی ژینوس را برپا کردند. این استاد خیاطی فعالیت های متنوعی در طی ۲۵ سال خیاطی داشته است و معتقد می باشد که بهترین هنر برای یک بانوی ایرانی، همین خیاطی است.

 

 

 

 

کتاب خیاطی سیما عمرانی

کتاب خانم عمرانی که شامل آموزش های خیاطی است، بعد از ۲۵ سال تجربه در این زمینه گردآوری شده است و دارای نوآوری هایی در خیاطی است که روشی ساده و روان دارند. خانم سیما عمرانی روش سادریک را در خیاطی بنا نهادند و آموزش های خیاطی را به صورت مرحله به مرحله در کتابشان آموزش داده اند که همگی ساده و روان هستند. علاقه مندان به خیاطی می توانند برای فرا گرفتن آموزش های خانم سیما عمرانی، این کتاب ها را با هم یا جداگانه خریداری کنند و از مطالب آموزشی آن ها نهایت استفاده را ببرند تا به یک خیاط ماهر تبدیل شوند. تنوع موضوعات مربوط به خیاطی در کتاب خیاطی سیما عمرانی بسیار بالا است و روش های ساده آن باعث شده است این کتاب طرفداران زیادی پیدا کند. با خرید کتاب خانم عمرانی می توانید در هزینه و وقت خودتان صرفه جویی کنید و دیگر لازم نیست برای آموزش خیاطی به کلاس های گوناگون بروید. با خواندن این کتاب به راحتی در منزل خود خیاطی را فرا خواهید گرفت و به آن تسلط پیدا خواهید کرد.

تصویر ۲

جلدهای مختلف کتاب خیاطی سیما عمرانی

کتاب خیاطی سیما عمرانی در ۴ جلد به چاپ رسیده است و جلد پنجم آن که در رابطه با آموزش پوشش اسلامی و برش و دوخت چادر و مقنعه می باشد، به زودی منتشر خواهد شد. جلد سوم کتاب خیاطی سیما عمرانی در رابطه با مانتوهای فانتزی است و جلد چهارم آن در ارتباط با لباس های کشی می باشد. از متدهای روز دنیا در تألیف کتاب خانم عمرانی استفاده شده است. تعداد صفحات جلد اول آن ۲۵۰ صفحه می باشد و دربر گیرنده آموزش های اولیه در خیاطی و مقدمات آن است که به روش سادریک بیان شده است. در این جلد بیشتر از ۵۰ مثال برای الگوکشی و هم چنین دوختن لباس های ساده وجود دارد. در جلد دوم این کتاب خیاطی آموزش هایی که در جلد اول داده شده است، تکمیل می شود و تمام مباحث کتاب اول در آن تشریح می شود. جلد دوم دارای آموزش هایی برای لباس های پیچیده تر است. در هنگام خرید این کتاب ها بهتر است جلد اول و دوم را با هم خریداری نمایید.جهت خرید کتاب خیاطی خانم عمرانی می توانید از فروشگاه ما اقدام نمایید.

تصویر ۳

مزیت کتاب خیاطی سیما عمرانی

اگر به دنبال کتابی جهت یادگیری خیاطی هستید، کتاب خیاطی سیما عمرانی در بین سایر کتاب ها کامل تر است و هر شخصی با هر سطح توانایی در زمینه خیاطی، می تواند از آموزش های این کتاب بهره بگیرد. در واقع می توان وجه امتیاز کتاب خیاطی سیما عمرانی را نحوه آموزش ایشان عنوان کرد که بسیار ساده و راحت است و با اولین مراجعه به آن ها یادگیری را آغاز خواهید کرد. این کتاب آموزش های خیاطی را از مقدماتی تا حرفه ای بیان کرده است و هر چه به سمت جلو می روید مفاهیم دشوارتری از خیاطی را فرا خواهید گرفت. استفاده از این کتاب فرصتی است تا با کمترین مهارت به توانایی بالایی در خیاطی برسید. روش سادریک که خانم سیما عمرانی مبتکر آن هستند به تأیید سازمان فنی و حرفه ای ایران رسیده است و در آن افراد تازه کار به راحتی خیاطی را فرا خواهند گرفت. این روش، در واقع روشی همراه با الگو خواهد بود و با کمک آن می توان لباس های خوش فرمی را دوخت. انواع آموزش ها در چهار جلد کتاب خانم عمرانی گرد هم آمده اند تا فرد را به یک خیاط حرفه ای تبدیل کنند.

خرید کتاب خیاطی سیما عمرانی

برای خرید کتاب خیاطی سیما عمرانی به صورت اینترنتی می توانید اقدام کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. این کتاب بر پایه متد سادریک است و خودشان مبتکر آن هستند. سادریک متدی ساده است و با استفاده از آن می توان بر بخش های گوناگون خیاطی تسلط یافت. با خرید اینترنتی این کتاب و پرداخت قیمتی بسیار مناسب به یک خیاط حرفه ای تبدیل شوید و برای خود به دنبال کسب درآمد باشید. این امکان وجود دارد که چهار جلد کتاب را به صورت همزمان یا هر یک را جداگانه خریداری نمایید.

 تصویر ۴