کتاب خیاطی خانم عمرانی (۴جلد)

علاقه مندان به هنر خیاطی در ایران بسیار زیاد هستند و این را می توان از تعداد آموزشگاه هایی که در تمام کشور در این رشته فعالیت می کنند نیز متوجه شد.امروز ما در سایت قصد داریم به معرفی کتاب آموزش خیاطی سیما عمرانی بپردازیم . مجموعه ای چهار جلدی که توانسته خیلی زود رد میان هنرجویان دست به دست بچرخد و باعث جلب رضایت اکثریت قریب به اتفاق آنها شود.شما نیز اگر دوست دارید با کمترین هزینه ممکن به بهترین منابع دسترسی داشته باشید و بتوانید خودتان به تنهایی نیازهایتان را بر آورده کنید ما پیشنهاد می کنیم از مجموعه کتاب خیاطی خانم عمرانی استفاده نمایید.

شما عزیزان جهت خرید کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی می توانید به یکی از روش های زیر اقدام نموده و سفارش خود را در سایت ثبت نمایید :

جهت تهیه مجموعه ۴ جلد کتاب خیاطی ایشان با قیمت ۱۵۵ هزار تومان بروی دکمه زیر کلیک نمایید :

برای خرید مجموعه ۲۴ دی وی دی خیاطی خانم عمرانی با قیمت ۱۰۵هزار تومان بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :

همچنین جهت خرید کتاب آموزش خیاطی سیما عمرانی می توانید با تلفن ۰۹۳۶۱۶۳۳۰۱۰ تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

جهت خرید مجموعه دی وی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی با قیمت ۱۰۵هزار تومان می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :

همچنین می توانید برای تهیه این مجموعه ارزشمند با شماره تلفن ۰۹۳۶۱۶۳۳۰۱۰ تماس گرفته وس فارش خود را طریق همکاران ما ثبت نمایید.

برای خرید مجموعه ۴ جلدی کتاب خیاطی خانم عمرانی به صورت کامل با قیمت ۱۵۵ هزار تومان بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :

 

 

کتاب خیاطی خانم عمرانی

با اطمینان کامل به شما می گوییم که مجموعه کتاب خیاطی سیما عمرانی می تواند شما را از رفتن به هرگونه اموزشگاه و کلاس خیاطی بی نیاز کرده و خیلی زود توسط همین چهار جلد به مهارت بسیار بالایی دست خواهید یافت.اما در زیر به بررسی بیشتر این چها جلد می پردازیم تا هر چه بیشتر با آنها شوید :

متد استفاده شده در کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی چیست ؟

یکی از بهترین و در عین حال ساده ترین انواع متدهای آموزشی در این دوره ۴ جلید قرار گرفته است با عنوان متد سادریک که مبتدع این روش نیز سرکار خانم عمرانی می باشند.

در جلد اول با عنوان اموزش خیاطی به روش سادریک با عنواین مختلف و پایه ای خیاطی آشنا خواهید شد.

شما در ادامه می توانید جلد دوم را نیز با همین موضوع تهیه کرده و بر اساس استانداردهای فنی و حرفه ای به یادگیری اصول و مفاهیم کلی و مهم خیاطی بپردازید.

اما در جلد سوم به صورت ویزه رد مورد مانتوهای فانتزی بحث شده و سعی شده است تا انواع مدل های مختلف مانتوهای فانتزی مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

در جلد چهارم نیز به آموزش انواع لباس های کشی پرداخته شده است.شما علاقه مندان به این لباس ها می توانید کلیه نکات لازم را در این بخش یاد بگیرید.

با هم بخش هایی از این کتاب آموزش خیاطی ۴ جلدی ارزشمند را مطالعه می کنیم با ما در ادامه همین مطلب همراه باشید :

یقه دراپه- یقه شل (شماره سه)
از الگوی پایه (الگوی اولیه) استفاده می‌کنیم از گوشه شانه طرف حلقه خطی اریب به وسط جلو روی خط سینه می‌کشیم سرشانه را به ۳ قسمت تقسیم کرده و موازی با خط اریب اولیه به وسط جلو وصل می‌کنیم. (طبق دراپه شماره دو) ۳ خط اریب را قیچی زده و کاملاً از هم جدا می‌کنیم. پارچه را سه گوش تا زده قسمت اول را از بالا طوری روی پارچه قرار می‌دهیم که از طرف شانه با دولای باز ۲ سانتیمتر زاپاس فاصله داشته باشد و از گوشه گردن تا دولای بسته به اندازه گشادی یقه که بین ۱۸ تا ۲۲ می‌باشد فاصله داشته باشد. برش شماره ۴ را طوری روی پارچه گذاشته که از پائین الگو مماس با پارچه باشد و بالای حلقه کنار شانه با گوشه گردن در شماره یک حدود ۳ برابر شانه فاصله داشته باشد.برای درک بهرتی این اموزش توصیه می کنمی حتما به جلد اول کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی مراجعه نمایید.

روی شانه ۲ سانتیمتر زاپاس گذاشته حلقه یک سانتیمتر و پهلوها ۱ تا ۲ سانتیمتر زاپاس برش می‌زنیم و سه گوشی که در بالای یقه وجود دارد روی لباس باقی می‌ماند تا با سنگینی خود دراپه یقه ما را بیشتر کند سرشانه با پیلی‌های ۲ سانتیمتر جمع می‌کنیم تا اندازه شانه شود. در پائین جلو بلوز برشی به صورت هشت باز خورده می‌شود که بعد از دوخت زمانی که دراپه یقه بریزد هشتِ پائین بلوز خود به خود صاف می‌شود.
در این بلوز روی سینه کمی آزاد است و تنه لباس حالت جذب به تن ندارد.
مقدار پارچه مورد نیاز برای بلوز ۲ متر با عرض ۱۵۰ می‌باشد.

کتاب آموزش خیاطی سیما عمرانی

جهت خرید مجموعه دی وی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی با قیمت ۱۰۵هزار تومان می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :

همچنین می توانید برای تهیه این مجموعه ارزشمند با شماره تلفن ۰۹۳۶۱۶۳۳۰۱۰ تماس گرفته وس فارش خود را طریق همکاران ما ثبت نمایید.

برای خرید مجموعه ۴ جلدی کتاب خیاطی خانم عمرانی به صورت کامل با قیمت ۱۵۵ هزار تومان بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :

 

 

 

 

یقه دراپه- یقه شل (شماره چهار)
از الگوی پایه با اضافه‌های مورد نیاز (مجلسی- معمولی- آزاد) استفاده می‌کنیم از خط سینه در وسط جلو ۳ سانتیمتر پائین آمده و هلال به خط کارور در حلقه وصل می‌کنیم. این برش هلال را کلاً از الگو جدا می‌کنیم. قسمت شماره ۵ را روی دولای بسته می‌گذاریم و اگر بخواهیم از ساسون‌ها هم استفاده کرده و جذب تن می‌دوزیم و ۴ برش بالا را می‌توانیم کلاً از هم جدا کنیم و مثل دراپه شماره ۳ و یا (برش الف) درست کنیم. در این لباس یک برش روی سینه می‌خورد و همین برش باعث می‌شود که در قسمت بالا ما دراپه ۳ را داشته باشیم و در قسمت پائین لباس ما کاملاً جذب تن باشد.این بخش به صورت تصویری و کامل در کتاب خیاطی ایشان در جلد اول توضیح داده شده است.

و یا می‌توانیم به روش (برش ب) عمل کنیم در این لباس هم قسمت پائین برش را می‌توانیم از ساسون‌ها استفاده کنیم و جذب تن برش بزنیم و برش بالا را به روش برش ب درآورده و قسمت هلال را به هم وصل کنیم در این لباس یقه مانند دراپه ۲ درآورده می‌شود. سرشانه چین نمی‌خورد و پائین برش کاملاً اندازه تن می‌باشد. بعد از دوخت برش بالا به برش قسمت پائین مانند دراپه ۲ یا ۳ عمل می‌کنیم.
مقدار پارچه مورد نیاز برای بلوز ۲ متر با عرض ۱۵۰ می‌باشد.

 

خرید چای سبز تیما ۵۰۴۰ مناسب برای لاغری و کاهش وزن

چای سبز لاغری دمتر سینا با ترکیبات جدید فرمول ۲ و قیمت مناسب

خرید مجموعه کتاب های اموزش آشپزی توسط رزا منتظمی با قیمت مناسب

مرکز فروش و ارائه کتاب آشپزی پانیذ از خانم سمیرا جنت دوست با کیفیت عالی و قیمت مناسب

مجموعه کامل کتاب مستطاب آشپزی یا همان سیر تا پیاز به صورت کامل با قیمت مناسب و ارسال به کل کشور

 

مرکز فروش انواع خرد کن های نایسر دایسر پلاس با تیغه اصل آلمانی با قیمت ارزان

فروش انواع توری های مغناطیسی مجیک مش با بهترین کیفیت و ارسال به کل کشور

خرید انواع چراغ پلیسی مدل زوم دار با کیفیت عالی و ارسال به کل کشور

خرید انواع قهوه کافه لاته با قارچ گانودرما تولیدی از شرکت دکتر بیز , فروش و قیمت انواع قهوه هات چاکلت با قارچ گانودرما محصول دکتر بیز , انواع دمنوش های لاغری و گیاهی گانودرما بیز , مرکز فروش و قیمت گذاری انواع قالب فلزی بتن در تهران و کرج با بهترین کیفیت , انواع قالب های بتنی تیرچه بتنی و تونل و ساختمان با کیفیت عالی, انواع داربست های مدولار مثلثی امگا در فیدار فولاد , فروش محصولات قارچ گانودرما در نمایندگی اهواز , نمایندگی محصولات دکتر بیز در شهر یزد , فروش محصولات دکتر بیز در شهر همدان توسط نمایندگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *